Home Tuition Intensif 2020 Mengaji dan Fardhu Ain

Takkan anda nak diri anda, keluarga atau ibu bapa anda tak boleh mengaji dengan baik sampai bila-bila!
.
.
“InsyaAllah harapan saya untuk khatam Al-Quran dengan tajwid yang betul & bacaan yang baik akan tercapai dengan bantuan CMN & Ustazah Suhazlinda.” – Puan Mariam, Kajang
.
.
“Mak teringin baiki bacaan Al-Quran, nak…” bisik mak dalam hati.
“Saya terkilan sangat sebab tak dapat baca Yasin bila ayah saya meninggal dunia tempohari, sebab tak pandai baca Al-Quran.”
“Sedih rasa bila tengok semua orang pandai baca Al-Quran dalam TV.”
.
Pernahkah anda terfikir jika ini terjadi kepada diri anda? Apa yang akan anda lakukan?
.
.
📍 Anda seorang anak yang masih lagi ada ibu bapa?
📍 Ingin berikan sesuatu yang istimewa dan boleh menjadi saham dunia akhirat kepada ibu bapa & diri?
📍 Atau anda sendiri ingin belajar mengaji berseorangan atau bersama keluarga?
📍 Ingin anak anda mengaji dengan betul dan lancar?
.
.
Mungkin anda kata takpe lah dulu,
Cuma, jangan sampai menyesal sebab lambat mulakan tindakan.
.
.
Nak tahu apa kata mereka yang telah dapatkan khidmat mengaji di rumah?
.
“Bacaan solat saya boleh, cuma nak mengaji tak pandai. Apatah lagi mengaji dengan tajwid dan makhraj yang betul, memang saya tak pandai dulu. Bukan tak pernah belajar atau cari guru, tapi saya segan belajar di surau. Sekarang dah masuk tahun ke-7 saya belajar bersama ustazah. Bacaan saya pun makin baik dan ustazah ada kongsi juga doa2 amalan harian.” – Puan Mariam, Kajang
.
“Alhamdulillah, Bahasa Arab & Jawi dapat A, dulu pernah gagal. Pendidikan Teras Islam & Quran dapat B.” – Tuan Yusri.
.
“Ustazah banyak bantu dari saya mengaji main sebut saja, sekarang dah dapat betulkan makhraj dan tajwid. Alhamdulillah saya lebih seronok mengaji bersama rakan2 di taman ni.” – Puan Robiz.
.
.
Anda ada ISU ini?
.
🔎 Ibu atau bapa anda teringin nak mengaji, tapi anda tiada masa untuk hantar & ambil dari kelas kerana bekerja…
🔎 Anda atau ibu bapa segan mengaji di surau kerana tak pandai mengaji & ramai orang…
🔎 Mengaji di surau, tapi kejap pergi, kejap tak…
🔎 Anak main-main bila anda yang ajar mengaji, atau anda tak berapa yakin/tahu…
🔎 Anda dan keluarga nak privasi untuk mengaji & mudah bertanya soalan yang berkenaan kepada tutor…
.
.
Seronoknya Mengaji Al-Quran di rumah bersama kami!
Bagaimana?
.
Fokus hanya kepada 1 pelajar atau max 5 orang saja (mengikut permintaan) – Tiada lagi isu segan atau malu nak tanya.
Tutor/Guru berpengalaman/terlatih datang ke rumah, lebih selamat, selesa dan mudah – tak perlu keluar.
Masa yang lebih Fleksibel
Berpatutan – dapat buat sesuatu yang istimewa untuk anak & diri, boleh buat untuk mengaji saja atau nak tambah Fardhu Ain, Bahasa Arab, Jawi dll
Lebih komited – ada jadual & berbayar
.
Dan banyak lagi..
.
.
Pasti anda nak dapatkan pendidikan yang eksklusif untuk keluarga anda, kan…
.
.
Sempena cuti sekolah yang akan datang, kami lancarkan Intensif 2020!
20% diskaun yuran kelas bulan November & Disember 2019
RM20 yuran pendaftaran (jimat RM30)
10 jam minimum
.
.
Hanya untuk 20 orang yang ambil tindakan segera!
.
Tutor kami yang Best terhad tau.
.
.
Jika anda SERIUS nak ubah prestasi dan ‘mood’ belajar al-Quran ibu bapa, anak atau diri anda sendiri…
.
Klik di bawah sekarang
.
.

 

Spread the love